Reklama

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Twitter zaktualizował regulamin dotyczący reklam na profilach mediów państwowych. Państwowe podmioty medialne na całym świecie nie będą miały takiej możliwości.

Aktualizacja: 20.08.2019 07:36 Publikacja: 20.08.2019 07:29

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Foto: AFP

"Chcemy chronić zdrowy dyskurs i otwartą rozmowę. W tym celu uważamy, że istnieje różnica między prowadzeniem konwersacji z kontami, które chcesz obserwować, a treściami, które widzisz od reklamodawców korzystających z Twittera, które mogą pochodzić z kont, których obecnie nie obserwujesz" - wyjaśnił zespół serwisu.

Nowy regulamin nie obejmuje podmiotów finansowanych przez podatników, w tym niezależnych nadawców publicznych. W regulaminie nie uwzględniono również podmiotów, których tematyka to rozrywka, sport i podróże.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Polityka
Nigel Farage podbiera kolejnego polityka Partii Konserwatywnej. To była wiceminister
Polityka
Przemysław Wipler: Słowa Donalda Trumpa nie były słuszne. Wiemy, czemu rosyjskie drony pojawiły się w Polsce
Polityka
Rosjanie kochają reżim Putina. Apatycznie
Polityka
Nigel Farage zyskał posła. „Partia Konserwatywna jest skończona”
Polityka
AfD rośnie w siłę również na zachodzie Niemiec. „Nie można spać spokojnie”
Reklama
Reklama