fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Polityka

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

AFP
Twitter zaktualizował regulamin dotyczący reklam na profilach mediów państwowych. Państwowe podmioty medialne na całym świecie nie będą miały takiej możliwości.

"Chcemy chronić zdrowy dyskurs i otwartą rozmowę. W tym celu uważamy, że istnieje różnica między prowadzeniem konwersacji z kontami, które chcesz obserwować, a treściami, które widzisz od reklamodawców korzystających z Twittera, które mogą pochodzić z kont, których obecnie nie obserwujesz" - wyjaśnił zespół serwisu.

Nowy regulamin nie obejmuje podmiotów finansowanych przez podatników, w tym niezależnych nadawców publicznych. W regulaminie nie uwzględniono również podmiotów, których tematyka to rozrywka, sport i podróże.

Nowy regulamin będzie obowiązywał użytkowników 30 dni po otrzymaniu odpowiedniej informacji.

Przedstawiciele Twittera przekazali również, że zamrożono niemal tysiąc kont, które prowadziły działania dezinformacyjne w sprawie protestów w Hongkongu. Akcja ta miała być sponsorowana przez Chiny. 

Źródło: Polskie Radio
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA