Reklama

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Twitter zaktualizował regulamin dotyczący reklam na profilach mediów państwowych. Państwowe podmioty medialne na całym świecie nie będą miały takiej możliwości.

Aktualizacja: 20.08.2019 07:36 Publikacja: 20.08.2019 07:29

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Foto: AFP

"Chcemy chronić zdrowy dyskurs i otwartą rozmowę. W tym celu uważamy, że istnieje różnica między prowadzeniem konwersacji z kontami, które chcesz obserwować, a treściami, które widzisz od reklamodawców korzystających z Twittera, które mogą pochodzić z kont, których obecnie nie obserwujesz" - wyjaśnił zespół serwisu.

Nowy regulamin nie obejmuje podmiotów finansowanych przez podatników, w tym niezależnych nadawców publicznych. W regulaminie nie uwzględniono również podmiotów, których tematyka to rozrywka, sport i podróże.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Polityka
Europa i Ukraina szykują nową propozycję zakończenia wojny. Kluczowa rola Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Nominat Donalda Trumpa się wycofuje. Pisał, że miewa „skłonności nazistowskie”
Polityka
Rusłan Szoszyn: Tunel „Putin–Trump”, czyli rosyjski pokaz sztuki schlebiania
Polityka
Biały Dom: Nie ma planów spotkania Donalda Trumpa z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Przed wyborami w Holandii ostrzeżenie przed AI. „Źle doradza, polaryzuje”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama