Reklama

Reklamy piwa bez zmian: Rząd porzuca projekt

Rząd porzuca projekt, który miał pomóc walczyć z alkoholizmem Polaków.

Aktualizacja: 25.12.2018 16:44 Publikacja: 23.12.2018 16:18

Piwo wciąż będzie można reklamować między 20 a 6 rano

Piwo wciąż będzie można reklamować między 20 a 6 rano

Foto: shutterstock

Jedynym alkoholem, który można obecnie reklamować, jest piwo. Reklama musi spełniać określone wymagania, m.in. nie może łączyć spożycia alkoholu ze sportem ani wywoływać skojarzeń z sukcesem życiowym. Z punktu widzenia reklamodawców najważniejsze są dozwolone godziny emisji telewizyjnych spotów: między godz. 20 a 6 rano.

W tej dziedzinie 1 stycznia 2019 r. miała zajść prawdziwa rewolucja. Rząd planował przesunięcie dozwolonej emisji na godz. 23. Ale już wiadomo, że do tego nie dojdzie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Podcast „Polityczne Michałki”: Od rakietowego incydentu po awanturę o prohibicję. Polityczna dojrzałość czy amatorszczyzna?
Polityka
Sondaż: Karola Nawrockiego pozytywnie ocenia 92 proc. wyborców PiS i Konfederacji
Polityka
Nowe partie chcą mieć posłów w Sejmie. Joanna Senyszyn i Wadim Tyszkiewicz wchodzą do gry
Polityka
Donald Trump: Putin mnie zawiódł. Naprawdę mnie zawiódł
Reklama
Reklama