Jakie działania reklamowe i marketingowe są najbardziej skuteczne na rynku mieszkaniowym? Na co stawiają deweloperzy? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl.
Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp.:
Najlepsze efekty przynoszą promocje cenowe prowadzone w oparciu o wyszukiwarki internetowe, portale nieruchomości czy reklamy banerowe. Te ostatnie, dzięki możliwościom targetowania, są w stanie z dużą precyzją dotrzeć do potencjalnego klienta i zachęcić do odwiedzenia strony www, gdzie analizowane są zachowania użytkowników. Ponadto oferowane rozliczenia kampanii pozwalają na testowanie nowych rozwiązań z gwarancją założonego ruchu na stronie bez konieczności inwestowania większego budżetu.
Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord:
Imprezy w rodzaju dni otwartych to dla nas idealna okazja do zaprezentowania oferty szerszemu audytorium. Nieformalna atmosfera sprzyja bliższemu poznaniu się, a tym samym umożliwia stworzenie oferty szytej na miarę. Klienci chętnie zawierają umowy. Zdarza się również, że wracają do nas kilka dni po wydarzeniu.