Reklama
Rozwiń
Reklama

Deweloper urządzi ci parapetówkę

Internet, dni otwarte, pikniki, targi. Jak jeszcze firmy promują swoje osiedla?

Aktualizacja: 29.05.2017 14:47 Publikacja: 29.05.2017 14:21

Stacja Kazimierz - inwestycja w Warszawie

Stacja Kazimierz - inwestycja w Warszawie

Foto: Materiały Inwestora

Jakie działania reklamowe i marketingowe są najbardziej skuteczne na rynku mieszkaniowym? Na co stawiają deweloperzy? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp.:

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Nieruchomości
Polska przyciąga centra danych. Rośnie popyt na usługi chmurowe
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama