Reklama
Rozwiń
Reklama

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

W odpowiedzi na powszechność hejtu w mediach społecznościowych Starbucks postanowił zrezygnować z płatnego reklamowania się w większości mediów społecznościowych.

Aktualizacja: 29.06.2020 13:44 Publikacja: 29.06.2020 12:54

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

Foto: Bloomberg

Do buntu reklamodawców przeciwko mowie nienawiści przyciągającej zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych dołączył Starbucks. Sieć kawiarni postanowiła zrezygnować z płatnych reklam w social mediach, ale nie zamierza zaprzestać umieszczania postów bez płatnej promocji.

- Wierzymy w łączenie społeczności, zarówno osobiście, jak i online – poinformował Starbucks w oświadczeniu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama