Reklama

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

W odpowiedzi na powszechność hejtu w mediach społecznościowych Starbucks postanowił zrezygnować z płatnego reklamowania się w większości mediów społecznościowych.

Aktualizacja: 29.06.2020 13:44 Publikacja: 29.06.2020 12:54

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

Foto: Bloomberg

Do buntu reklamodawców przeciwko mowie nienawiści przyciągającej zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych dołączył Starbucks. Sieć kawiarni postanowiła zrezygnować z płatnych reklam w social mediach, ale nie zamierza zaprzestać umieszczania postów bez płatnej promocji.

- Wierzymy w łączenie społeczności, zarówno osobiście, jak i online – poinformował Starbucks w oświadczeniu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Czy Amerykanie wygrali bitwę o TikToka?
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Reklama
Reklama