Reklama
Rozwiń
Reklama

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

W odpowiedzi na powszechność hejtu w mediach społecznościowych Starbucks postanowił zrezygnować z płatnego reklamowania się w większości mediów społecznościowych.

Aktualizacja: 29.06.2020 13:44 Publikacja: 29.06.2020 12:54

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

Foto: Bloomberg

Do buntu reklamodawców przeciwko mowie nienawiści przyciągającej zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych dołączył Starbucks. Sieć kawiarni postanowiła zrezygnować z płatnych reklam w social mediach, ale nie zamierza zaprzestać umieszczania postów bez płatnej promocji.

- Wierzymy w łączenie społeczności, zarówno osobiście, jak i online – poinformował Starbucks w oświadczeniu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama