Kierowała oddziałem portalu w Chinach niecałe osiem miesięcy. Chen wcześniej pracowała dla takich koncernów jak Microsoft i Cisco. Twitter liczył na to, że Chen uda się pozyskać więcej chińskich reklamodawców - informuje Reuters

Twitter został zablokowany w Chinach w 2009 r., ale wciąż jest używany przez wirtualne sieci prywatne (VPN) - informuje agencja Reutera.

Kathy Chen napisała, że ostatnie osiem miesięcy uważa za sukces, ponieważ w sumie w ciągu dwóch lat udało się zwiększyć o 400 procent sprzedaż reklam w mikroblogu.Do najważniejszych reklamodawców należą m.in.: Xiaomi, Alibaba Group, Qingdao Haier oraz Air China.

Zdecydowała się jednak na odejście, gdy dział sprzedażowy odpowiedzialny za kontakty z chińskimi klientami, przeniesiony został do azjatyckiej centrali w Singapurze. Zapewniła, że Twitter nie zamierza zamykać swojego biura w Hongkongu mimo jej odejścia. - Wierzymy w ten rynek - podkreśliła Chen.