Reklama
Rozwiń
Reklama

Dziennikarz „Rzeczpospolitej” nominowany do nagrody Grand Press Economy

Wśród trójki nominowanych do nagrody Grand Press Economy, przyznawanej przez miesięcznik „Press”, jest nasz redakcyjny kolega Grzegorz Siemionczyk. – Jego analizy są na wagę złota i powinny być czytane przez najważniejsze osoby w państwie – czytamy w uzasadnieniu nominacji.

Aktualizacja: 23.11.2020 17:05 Publikacja: 23.11.2020 17:00

Grzegorz Siemionczyk

Grzegorz Siemionczyk

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Red

Grand Press Economy to nagroda dla dziennikarza wyróżniającego się profesjonalizmem, rzetelną i obiektywną prezentacją tematów ekonomicznych oraz wysoką jakością publikowanych materiałów. Nominowanych do nagrody wybiera redakcja „Press” przy współpracy z m.in. ekspertami rynku kapitałowego, specjalistami od inwestowania czy szefami redakcji mediów związanych z tematyką ekonomiczną.

Wśród trójki nominowanych do nagrody, wybranych spośród 42 zgłoszonych kandydatów, jest Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz od ponad 12 lat związany z „Rzeczpospolitą” oraz „Parkietem”. Przy nominacji jury zwróciło uwagę na dwa cykle prowadzone przez Grzegorza. W ramach jednego z nich gromadzone są prognozy podstawowych wskaźników makroekonomicznych autorstwa 30 ekonomistów. Drugi panel poświęcony jest omówieniu kluczowych spraw gospodarczych, w którym głos zabiera 60 ekonomistów. „Zwłaszcza w czasach kryzysu jego analizy są na wagę złota. Powinny być czytane przez najważniejsze osoby w państwie” – napisano w uzasadnieniu nominacji. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama