Reklama
Rozwiń
Reklama

CD Projekt zaskoczył: pokazał gameplay „Cyberpunka”

Spółka nieoczekiwanie przedstawiła 48-minutowy materiał wideo prezentujący rozgrywkę z gry „Cyberpunk 2077”. Jak oceniają ją gracze?

Aktualizacja: 28.08.2018 10:37 Publikacja: 28.08.2018 10:30

CD Projekt zaskoczył: pokazał gameplay „Cyberpunka”

Foto: Youtube

- Wideo, które dziś opublikowaliśmy, pochodzi z gry znajdującej się głęboko w fazie produkcji – komentuje Adam Badowski, szef studia CD Projekt Red. Dodaje, że początkowo firma podjęła decyzję, że grę zobaczą tylko przedstawiciele mediów.

- Podjęliśmy ją dlatego, że wiele materiałów i mechanik, z których korzystamy w roboczej wersji gry najprawdopodobniej ulegnie modyfikacjom do czasu premiery. Interfejs gry, sposób w jaki zachowuje się broń, netrunning, fizyka prowadzenia pojazdów – to tylko niektóre z długiej listy rzeczy w fazie testów. Miejscowe problemy z animacją, niefinalna mimika twarzy postaci, wczesne wersje pokazanych lokacji – wszystko to sprawiło, że woleliśmy poczekać z pokazaniem „Cyberpunka” najszerszej z publiczności – graczom – wyjaśnia. Dodaje, że z drugiej strony spółka doskonale wie, że gracze bardzo chcą zobaczyć to, co na zamkniętych pokazach mogły zobaczyć media. Stąd decyzja o pokazaniu gry w wersji roboczej również szerszemu gronu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama