Aktualizacja: 04.09.2018 20:37 Publikacja: 04.09.2018 20:24
Foto: Bloomberg
Rosawiacja (odpowiednik Urzędu Lotnictwa Cywilnego) rozdzieliła kwoty na zagranicznych kapitanów samolotów rosyjskich linii. Najwięcej dostała grupa Aerofłotu. U narodowego przewoźnika zsiądzie ich w tym roku 30, a w należących do Aerofłotu liniach Rossija i Pobieda - odpowiednio 40 i 50.
Cudzoziemcy pilotować też będą (30 osób) samoloty UTair - linii z okręgu autonomicznego Chanty-Mansyjsk, Red Wings (10) i Azymut (10). Oczywiście wszystko to pod warunkiem, że znajdą się odpowiedni chętni. Rosja oferuje pilotom mało zachęcające warunki pracy i niższe płace niż mają w innych krajach.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas