Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.04.2020 16:19 Publikacja: 13.04.2020 16:19
Foto: Bloomberg
Na początku roku władze USA zastanawiały się, czy zgodzić się na wniosek GE o wydanie licencji na eksport silników spółki z Safranem CFM, LEAP-1C do wąskokadłubowych samolotów pasażerskich produkowanych przez konglomerat COMAC. Maszyna ma wejść do eksploatacji w 2021 r. Resort handlu, który wydaje takie licencje, nie chciał wypowiadać się, bo nie może odnosić się do pojedynczych wniosków. Biały Dom także odmówił komentarza. — Otrzymaliśmy powiadomienie, że GA Aviation dostał zgodę na licencję na silniki do C919 — powiedziała Reuterowi rzeczniczka GE.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas