Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.05.2021 16:40 Publikacja: 13.05.2021 16:35
Foto: Bloomberg
Przedstawiciel urzędu potwierdził zatwierdzenie informacji serwisowych i związanych z nimi instrukcji, Boeing przesłał natychmiast dwie takie informacje przewoźnikom. „Po uzyskaniu ostatecznej zgody FAA wydaliśmy informacje serwisowe dotyczące części floty. Kończymy także prace w związku z przygotowaniami do wznowienia dostaw tych samolotów” — poinformował Boeing Reutera.
Informacja jest ważna dla przewoźników, którzy czekali na przywrócenie samolotów do pracy przed tradycyjnym początkiem w końcu maja sezonu letnich podróży wraz z rosnącym popytem. Southwest, American i United musiały odstawić ponad 60 MAX-ów po otrzymaniu informacji od Boeinga. Pozostałe samoloty należały do Cayman Airways, Copa Airlines, GOL, Iceland Air, Minsheng Leasing, Neos Air, Shanding Airlines SilkAir, Spice Jet, Sunwing Airlines, TUI, Turkish Airlines, Valla Jets Ltd, WestJet Airlines i Xiamen Airlines.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas