Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.02.2020 11:39 Publikacja: 11.02.2020 11:35
Foto: Bloomberg
Audyt obejmie również wymogi międzynarodowych urzędów lotnictwa dotyczące szkolenia pilotów w korzystaniu z automatycznych systemów pokładowych.
Piloci mocno krytykowali decyzję Boeinga o nie ujawnianiu szczegółów dotyczących systemu MCAS, który wiąże się z dwiema tragicznymi katastrofami. Urząd inspektora przytoczył raport indonezyjskiej linii Lion Air, stwierdzający, że „reakcje na błędną aktywację MCAS przyczyniły się do katastrofy, wywołując międzynarodowe zaniepokojenie o rolę szkolenia pilotów”. Tamten raport dodał, że Boeing zakładał w ramach oceny bezpieczeństwa, iż piloci zareagują w ciągu 3 sekund na błędne funkcjonowanie tego systemu. Podczas tego tragicznego lotu i w poprzednim dzień wcześniej, gdy doszło do tego samego problemu, obie załogi potrzebowały 8 sekund na reakcję.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas