Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.02.2020 11:39 Publikacja: 11.02.2020 11:35
Foto: Bloomberg
Audyt obejmie również wymogi międzynarodowych urzędów lotnictwa dotyczące szkolenia pilotów w korzystaniu z automatycznych systemów pokładowych.
Piloci mocno krytykowali decyzję Boeinga o nie ujawnianiu szczegółów dotyczących systemu MCAS, który wiąże się z dwiema tragicznymi katastrofami. Urząd inspektora przytoczył raport indonezyjskiej linii Lion Air, stwierdzający, że „reakcje na błędną aktywację MCAS przyczyniły się do katastrofy, wywołując międzynarodowe zaniepokojenie o rolę szkolenia pilotów”. Tamten raport dodał, że Boeing zakładał w ramach oceny bezpieczeństwa, iż piloci zareagują w ciągu 3 sekund na błędne funkcjonowanie tego systemu. Podczas tego tragicznego lotu i w poprzednim dzień wcześniej, gdy doszło do tego samego problemu, obie załogi potrzebowały 8 sekund na reakcję.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas