Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.01.2020 15:03 Publikacja: 18.01.2020 15:01
Foto: Adobe Stock
Kanadyjczyk został prezesem we wrześniu 2018 i zapowiedział większą integrację obu przewoźników. W ubiegłym roku, gdy KLM był przeciwny zmianom w strukturze kierowniczej grupy, rząd Holandii niespodziewanie kupił 14 proc. udziałów w niej zrównując się stanem posiadania z rządem Francji.
Smithowi udało się przezwyciężyć zastrzeżenia Holendrów do planu integracji zarządzania obu flotami, które były eksploatowane oddzielnie przez 15 lat od utworzenia grupy AF-KLM. Zamiana w czerwcu zamówień AF na boeingi i KLM na airbusy wykazała duży stopień koordynacji, a bliższa współpraca może dać grupie większą siłę nabywczą jako użytkownika ponad 500 samolotów — powiedział teraz Smith w Zrzeszeniu Prasy Anglo-Amerykańskiej w Paryżu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas