Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.11.2019 16:37 Publikacja: 14.11.2019 16:36
Foto: Bloomberg
- Wybraliśmy je na podstawie sprawdzonej skuteczności w działalności komercyjnej - wyjaśnił prezes Akbar al-Baker.
Pierwotnie linia z Kataru zamówiła u Pratta&Whitneya silniki do A320neo, które w 2017 r. zamieniła na większe A321neo. Nie wiadomo teraz, jaki status mają silniki amerykańskiego producenta. W 2016 r. linia zagroziła rezygnacją z zakupu A320neo wraz z anulowaniem zamówień w P&W, bo miała zastrzeżenia do ich osiągów, ostatecznie zamieniła samoloty na większe - przypomniał Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas