Aktualizacja: 09.05.2018 08:31 Publikacja: 09.05.2018 08:10
Obsługa nie uzupełniała minibarku w hotelowym pokoju, choć taką usługę zawierała cena pobytu? Bez potwierdzających to dowodów, np. kopii pisemnego zgłoszenia problemu do rezydenta, nie będzie można ubiegać się po powrocie o odszkodowanie. Tak wynika z wyroku Sądu Rejonowego w Toruniu. O niezbędne dowody nie zadbali niestety polscy turyści spędzający urlop na Kubie. Sąd nie uznał więc ich roszczeń dotyczących minibarku.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas