Aktualizacja: 09.05.2018 08:54 Publikacja: 09.05.2018 08:13
Foto: Fotolia.com
Nocleg i kanapki to za mało. W razie odwołania lotu przewoźnik musi zapewnić opiekę nad pasażerami oraz wypłatę odszkodowania. Wysokość takiej pieniężnej rekompensaty to od 250 do 600 euro (w zależności od długości trasy anulowanego przelotu). Z obowiązku wypłaty odszkodowania zwalnia przewoźnika zawiadomienie klientów o odwołaniu lotu przynajmniej na 14 dni przed planowana podróżą.
Odszkodowanie za odwołany lot nie przysługuje pasażerowi także wtedy, gdy w okresie 7–14 dni przed wylotem przewoźnik poinformował go o tym i zaproponował inny lot. Wylot powinien jednak nastąpić najwyżej dwie godziny wcześniej niż planowany pierwotnie start samolotu, a przylot najpóźniej po czterech godzinach od wcześniej planowanego.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas