Pierwszy rebrandingowi poddany został dawny sklep Piotr i Paweł w warszawskim centrum handlowym Blue City. Po gruntownej przebudowie sklep EUROSPAR o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. mkw. właśnie został otworzony.
Ogółem SPAR GROUP – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR. Sieć będzie także rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.
Czytaj także: Niedziele handlowe 2020. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2020 roku
- Bardzo mocno angażujemy się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów, którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce, przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu WASZ SKLEP SPAR.
- Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów – dodaje.