Wiosną firma rozszerzyła usługę click&collect o zakupy spożywcze umożliwiając swoim klientom odbiór zamówionych na stronie www zakupów spożywczych we wszystkich hiper- i supermarketach sieci. Obecnie sieć rozbudowuje click&collect i wprowadza nowy sposób odbioru. W ramach usługi Carrefour Sprint, sieć dowiezie klientom zamówienie e-grocery nawet w ciągu 3h.
- Uruchomienie Carrefour Sprint to następny etap rozwoju naszego e-grocery i ważny element realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości. Zgodnie z naszymi ambicjami chcemy wychodzić naprzeciw, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i oferować im szeroki wachlarz komfortowych rozwiązań ułatwiających proces zakupowy – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. - Odpowiada na potrzebę zamówienia podstawowych zakupów online dokonywanych na Carrefour.pl i w aplikacji Mój Carrefour, z krótkim czasem ich dostawy do domu. Startujemy w wybranych sklepach najpierw w Warszawie, następnie w Krakowie oraz planujemy sukcesywne rozszerzanie zasięgu Carrefour Sprint o kolejne miasta – dodaje.