Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.09.2020 21:09 Publikacja: 29.09.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Według danych GfK Polonia dla Poznania po pandemii sieci jubilerskie mogą średnio odczuć nawet 54-proc. spadek sprzedaży z 1 mkw. salonów w centrach handlowych. To zdecydowanie najgorszy wynik w całej gospodarce i choć dane dotyczą jednej aglomeracji, to można oczekiwać, iż podobny trend będzie widoczny gdzie indziej. Nawet jeśli z mniejszym natężeniem, to nawet gastronomia odczuwa mniejszy spadek obrotów w centrach handlowych. – Spadki wydatków konsumenckich w handlu będą zwiększać konkurencję między centrami handlowymi – komentował dane Przemysław Dwojak, senior director sales effectiveness w GfK. – Wciąż realną groźbą jest redukcja liczby sklepów w branżach najbardziej dotkniętych przez kryzys. To jeden z negatywnych skutków pandemii, z którymi starają się od wielu tygodni uporać najemcy i wynajmujący. Równolegle wzrost popularności kanału online może doprowadzać do odpływu klientów z centrów handlowych – dodał.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Ministerstwo Handlu Chin wszczęło postępowanie antydyskryminacyjne wobec amerykańskiej polityki handlowej dotycz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas