Przy okazji publikacji wyników za I półrocze br. największa firma odzieżowa w kraju podniosła plan inwestycyjny na ten rok z 520 mln zł do 590 mln zł. Nie zmieniła przy tym wysokości wydatków na rozbudowę sieci sklepów. De facto plan rozbudowy powierzchni handlowej został delikatnie ograniczony (z 1,108 mln do 1,105 mln mkw. w kraju i za granicą).
Zgodnie ze zmodyfikowanym planem w tym roku właściciel marki Reserved wyda na sieć sklepów 350 mln zł (bez zmian), za to na biura przeznaczy około 135 mln zł (poprzednio 95 mln zł), a na logistykę i systemy informatyczne 105 mln zł (poprzednio mowa była o 75 mln zł).
Wyższe wydatki na biura to efekt negocjowanej jeszcze umowy zakupu dodatkowego biurowca w Gdańsku, który ma pomieścić rosnącą załogę, oraz przesunięcia części wydatków z 2019 na bieżący rok.
LPP podało też więcej informacji o planach na kolejny rok. Nowymi dwoma rynkami (dziś jest w 23 krajach) grupy będą Finlandia oraz Bośnia i Hercegowina.
2019 rok ma przynieść także start nowego projektu: wspólnego sklepu internetowego dla państw Europy.