Reklama

Sklepy ruszyły do odrabiania strat

Każda okazja jest dobra do zwiększenia sprzedaży. Najbliższa to Dzień Dziecka, na który z roku na rok przeznaczamy coraz więcej.

Publikacja: 30.05.2021 21:00

Sklepy ruszyły do odrabiania strat

Foto: Adobe Stock

Wielomiesięczne zamknięcie sklepów stacjonarnych uszczupliło przychody wielu sektorów handlu, nawet branży spożywczej, której lockdowny nie dotyczyły. W niektórych sektorach sprzedaż w 2020 r. spadła nawet po 30 proc., dlatego firmy chcą teraz odrabiać straty.

Dzień Dziecka to dla wielu segmentów handlu okazja do większych niż zwykle obrotów. Z tej okazji na prezent kupowane są bowiem nie tylko zabawki, ale również książki, ubrania, kosmetyki czy słodycze. Jest o co walczyć – tylko w okolicach tego święta sprzedaż dziecięcych kategorii rośnie o dodatkowe kilka miliardów złotych. Ogółem na dzieci Polacy wydają coraz chętniej i coraz więcej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama