Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy ruszyły do odrabiania strat

Każda okazja jest dobra do zwiększenia sprzedaży. Najbliższa to Dzień Dziecka, na który z roku na rok przeznaczamy coraz więcej.

Publikacja: 30.05.2021 21:00

Sklepy ruszyły do odrabiania strat

Foto: Adobe Stock

Wielomiesięczne zamknięcie sklepów stacjonarnych uszczupliło przychody wielu sektorów handlu, nawet branży spożywczej, której lockdowny nie dotyczyły. W niektórych sektorach sprzedaż w 2020 r. spadła nawet po 30 proc., dlatego firmy chcą teraz odrabiać straty.

Dzień Dziecka to dla wielu segmentów handlu okazja do większych niż zwykle obrotów. Z tej okazji na prezent kupowane są bowiem nie tylko zabawki, ale również książki, ubrania, kosmetyki czy słodycze. Jest o co walczyć – tylko w okolicach tego święta sprzedaż dziecięcych kategorii rośnie o dodatkowe kilka miliardów złotych. Ogółem na dzieci Polacy wydają coraz chętniej i coraz więcej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama