Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2019 11:56 Publikacja: 21.02.2019 11:56
Foto: Bloomberg
Dotychczas Lino oferowało swoje lniane wyroby na polskim rynku, teraz wychodzi zagranicę i to od razu na tak wielki, ale i trudny rynek jak Japonia. – Mamy spore grono stałych klientów, którzy doceniają wysoką jakość wykonania oraz możliwość realizacji zamówień indywidualnych. Uznaliśmy jednak, że nadszedł czas na zaprezentowanie naszej oferty nowym klientom, także zagranicznym – wyjaśnia Daria Wysocka-Zajul, właścicielka firmy Lino.
Firma pojawia się w Japonii dzięki wsparciu Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio. - Rynek ma opinię trudnego, ale obiecującego. Dlatego z niecierpliwością czekamy na zdjęcie naszego produktu w witrynie jednego z tamtejszych butików – mówi Daria Wysocka-Zajul.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas