Dealz to międzynarodowa sieć sklepów, będąca częścią jednej ze znaczących w Europie sieci dyskontów Poundland. Firma powstała w Wielkiej Brytanii w 1990 r., obecnie, jak podaje na stronie internetowej, liczy ponad 900 sklepów i zatrudnia ponad 18 tys. pracowników.

W Polsce Dealz jest obecny od początku ubiegłego roku. Zakładał dynamiczną ekspansję w naszym kraju i w zaledwie kilkanaście miesięcy otworzył 27 sklepów (włączając właśnie zapowiedzianą placówkę w Galerii Sandecja w Nowym Sączu), oferujących szeroki wybór produktów spożywczych, drogeryjnych, artykułów papierniczych, dekoracji i wyposażenia domu oraz zabawek.

Sklepy tej sieci oferują około 3 tys. produktów znanych marek, jak również produktów na każdą okazję.

– Wejście Dealz do Sandecji przekłada się na jeszcze większą różnorodność oferty naszej galerii, którą rozwijamy w duchu najnowszych trendów na europjejskim rynku handlowym i w oparciu o potrzeby naszych gości – mówi Zygmunt Chyla, prezes TK Polska Operations. – Oznacza to, że Sandecja służy nie tylko codziennym czy weekendowym zakupom, ale staje się również atrakcyjnym miejscem spotkań, gdzie mieszkańcy mogą odetchnąć i spędzić swój wolny czas – dodaje.