Reklama

Zamiast książki gazetka reklamowa? Polacy uwielbiają je czytać

88 proc. kupujących przegląda je przed zakupami. Najczęściej sięgają po te z logo Lidla i Biedronki.

Aktualizacja: 15.02.2019 15:21 Publikacja: 15.02.2019 12:37

Zamiast książki gazetka reklamowa? Polacy uwielbiają je czytać

Foto: Lidl

Polacy wkładają w planowanie zakupów dużo uwagi. Starają się zaoszczędzić czas i pieniądze na regularnie kupowanych towarach, potrzebnych w każdej kuchni. Dlatego też to gazetki sklepów spożywczych cieszą się największą popularnością – Tomek Machniak, CEO w Moja Gazetka. Firma wraz z Lisonic przygotowała raport na temat korzystania przez Polaków z tego rodzaju narzędzia.

Okazuje się, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki przed zakupami zawsze lub często. Głównie kupujących interesowała w 2018 roku gazetka Biedronki, natomiast gazetka Lidla były na drugim miejscu. 65 proc. osób przeglądających gazetki dokonuje zakupów niemal codziennie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama