Reklama
Rozwiń

Lidl i Biedronka toczą wojnę cenową. Korzystają klienci

Wojnę cenową między dwoma największymi w Polsce sieciami dyskontowymi rozpętały 500+ oraz podatek od sprzedaży detalicznej.

Aktualizacja: 01.09.2016 08:52 Publikacja: 31.08.2016 09:17

Lidl i Biedronka toczą wojnę cenową. Korzystają klienci

Foto: Wikimedia

Lidl i Biedronka konkurowały ze sobą na ceny już od lat, jednak walka nigdy nie była tak agresywna, jak w te wakacje. Sieci prześcigają się między sobą w specjalnych ofertach rabatowych dla swoich klientów. To efekt programu Rodzina 500+, jak i wchodzącego w życie od 1 września podatku od sprzedaży detalicznej.

Zaczęło się od tego, że niemiecka sieć Lidl 22 sierpnia za każdy zakup o wartości co najmniej 100 zł oddawał klientom 20 zł w postaci bonu. Biedronka zareagowała natychmiastowo – już dzień później wprowadziła rabaty warte 25 zł za zakupy na minimum 199 zł. Promocja trwała od 23 do 28 sierpnia. Lidl nie pozostawił ruch swojego portugalskiego rywala bez odpowiedzi. 25 sierpnia zwiększył wartość bonu przypadającego za każdy zakup za przynajmniej 100 zł do 30 zł. Ci z kolei, którzy wcześniej otrzymali bon niższej wartości, dostawali dopłatę w wysokości 10 zł. Akcja przebiega pod hasłem: „Bo Lidl przebija wszystko!”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio