Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.10.2019 14:25 Publikacja: 26.10.2019 11:04
Foto: AdobeStock
- Plan by obecna zmiana była ostatnią okazał się zbyt ambitny, przy tym państwa członkowskie ledwo co godzą się na wspólną strefę czasową od Polski do Hiszpanii – pisze niemiecki Volksstimme. Jak podaje Deutsche Welle cytująca sobotnie wydania niemieckich gazet, już teraz przesunięcie w czasie w stosunku do Europy Środkowej jest mocno odczuwane na zewnętrznych krańcach Unii Europejskiej. Alternatywą byłoby, aby każdy kraj sam zdecydował, czy wybiera na stałe czas letni, czy zimowy. Mogłoby to jednak doprowadzić do powstania chaosu na dworcach kolejowych i lotniskach. - Obecna dyskusja pokazuje, że sprawy Europy najczęściej utykają w państwach członkowskich. Zarówno Komisja Europejska, jak i Parlament Europejski doszły do porozumienia, ale najmniejszy spór między stolicami blokuje rozwiązanie – mówił w wywiadzie dla Rheinische Post wiceprzewodniczący klubu poselskiego FDP w Bundestagu Alexander Graf Lambsdorff, który wezwał kraje członkowskie UE do rezygnacji ze zmiany czasu w roku 2021.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Socjalistyczny reżim wenezuelski proponował Amerykanom szeroki dostęp do swojej ropy i kopalin oraz osłabienie z...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał do sięgnięcia po zamrożone rosyjskie aktywa, by sfinansować 140 mld euro...
Polska pozostanie jednym z liderów europejskiego wzrostu gospodarczego w tym i przyszłym roku – wynika z nowych...
Ministrowie z resortu aktywów państwowych podzielili się na nowo nadzorem nad spółkami, w których udziały ma Ska...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Budujemy sieć torów kolejowych o europejskim rozstawie szyn. Rozbudowujemy przejścia graniczne, bo ruch z Polską...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas