Aktualizacja: 12.04.2021 09:37 Publikacja: 11.04.2021 21:00
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
47 proc. konsumentów deklaruje, iż w ciągu najbliższych 12 miesięcy więcej wydadzą na takie towary jak sprzęt elektroniczny, sportowy, meble czy akcesoria domowe – wynika z badania GfK „Corona Mood", które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza. To odwrócenie trendu sprzed roku, ale także reakcja na niskie stopy procentowe.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas