Reklama

Świat sportu będzie inny

Eksperci diagnozowali, jak zamrożenie w skali globalnej wydarzeń sportowych odbija się na biznesach firm wspierających sport, i prognozowali, jaka przyszłość czeka sponsoring sportowy.

Publikacja: 03.06.2020 10:00

Uczestnicy debaty podkreślali, że w kontekście wspierania sportu odpowiedzialność społeczna biznesu

Uczestnicy debaty podkreślali, że w kontekście wspierania sportu odpowiedzialność społeczna biznesu nabiera coraz większej wartości

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał przy współpracy z Totalizatorem Sportowym

Pandemia wywołała ogromne problemy w sporcie i całej gałęzi gospodarki z nim związanej. Ucierpiały wydarzenia na całym świecie – od rozgrywek ligowych po igrzyska olimpijskie. Renegocjacjom uległy kontrakty reklamowe i medialne, a zmniejszenie zapotrzebowania na sprzęt, odzież i inne usługi odbiły się na całej branży okołosportowej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Wędka lepsza od ryby
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Finanse publiczne – nie tędy droga
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama