Reklama

Muzea walczą z pandemią. Zegarki, buty mają przyciągnąć widzów

Nowojorskie MoMA po kolekcji stworzonej z marką VANS prezentuje także efekty współpracy z producentem zegarków Swatch.

Aktualizacja: 21.02.2021 14:34 Publikacja: 21.02.2021 14:19

Muzea walczą z pandemią. Zegarki, buty mają przyciągnąć widzów

Foto: Bloomberg

Dla zamkniętych miesiącami nawet najbardziej znanych muzeów pandemia oznacza ogromne perturbacje. Widać to zwłaszcza w USA, gdzie muzea czy galerie utrzymują się głównie ze środków prywatnych oraz wpływów z biletów. W efekcie wiele z nich stanęło w obliczu kłopotów finansowych.

Wiele obiektów stawia jednak na dodatkowe projekty, a nowojorskie Muzeum Sztuki Nowoczesnej (The Museum of Modern Art, MoMA) stara się także dotrzeć do nowych odbiorców na wiele nowych sposobów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama