Reklama
Rozwiń
Reklama

Muzea walczą z pandemią. Zegarki, buty mają przyciągnąć widzów

Nowojorskie MoMA po kolekcji stworzonej z marką VANS prezentuje także efekty współpracy z producentem zegarków Swatch.

Aktualizacja: 21.02.2021 14:34 Publikacja: 21.02.2021 14:19

Muzea walczą z pandemią. Zegarki, buty mają przyciągnąć widzów

Foto: Bloomberg

Dla zamkniętych miesiącami nawet najbardziej znanych muzeów pandemia oznacza ogromne perturbacje. Widać to zwłaszcza w USA, gdzie muzea czy galerie utrzymują się głównie ze środków prywatnych oraz wpływów z biletów. W efekcie wiele z nich stanęło w obliczu kłopotów finansowych.

Wiele obiektów stawia jednak na dodatkowe projekty, a nowojorskie Muzeum Sztuki Nowoczesnej (The Museum of Modern Art, MoMA) stara się także dotrzeć do nowych odbiorców na wiele nowych sposobów.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama