Reklama
Rozwiń
Reklama

Muzea walczą z pandemią. Zegarki, buty mają przyciągnąć widzów

Nowojorskie MoMA po kolekcji stworzonej z marką VANS prezentuje także efekty współpracy z producentem zegarków Swatch.

Aktualizacja: 21.02.2021 14:34 Publikacja: 21.02.2021 14:19

Muzea walczą z pandemią. Zegarki, buty mają przyciągnąć widzów

Foto: Bloomberg

Dla zamkniętych miesiącami nawet najbardziej znanych muzeów pandemia oznacza ogromne perturbacje. Widać to zwłaszcza w USA, gdzie muzea czy galerie utrzymują się głównie ze środków prywatnych oraz wpływów z biletów. W efekcie wiele z nich stanęło w obliczu kłopotów finansowych.

Wiele obiektów stawia jednak na dodatkowe projekty, a nowojorskie Muzeum Sztuki Nowoczesnej (The Museum of Modern Art, MoMA) stara się także dotrzeć do nowych odbiorców na wiele nowych sposobów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama