Firmy więcej wydają na sport

Branże energetyczna, paliwowa i chemiczna mają największy udział we wspieraniu różnych dyscyplin.

Aktualizacja: 22.02.2018 05:37 Publikacja: 21.02.2018 20:00

Firmy więcej wydają na sport

Foto: Adobe Stock

W ubiegłym roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce wzrosła o 4,6 proc. Tym samym wyniosła 870,7 mln zł. Pieniądze przeznaczane na sport cały czas trafiają przede wszystkim do klubów sportowych. Otrzymały one aż 55 proc. wszystkich środków. Około jednej piątej sponsoringowych wydatków trafiła do związków sportowych, a po kilka procent na sportowe wydarzenia, ligi i obiekty oraz programy własne i na sponsoring indywidualny.

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika
Materiał partnera
Handel z drugiej ręki napędza e-commerce
Materiał partnera
TOGETAIR 2024: drogi do ocalenia Ziemi