Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.03.2020 13:04 Publikacja: 25.03.2020 13:04
Foto: www.nike.com
Nike opublikował zaskakująco dobre wyniki za ostatni kwartał (zakończony 29 lutego 2020 roku), na który przypadł wybuch epidemii koronawirusa. Mimo że firma w tym czasie musiała zamknąć wiele swoich stacjonarnych sklepów, szczególnie w Chinach, to jej sprzedaż przebiła oczekiwania analityków. Jak to się stało?
Zasługą są wzmożone zakupy obuwia w sieci. Jak podał Nike, jego sprzedaż internetowa na całym świecie zwiększyła się w ostatnim kwartale aż o 36 proc. Największy wzrost firma odnotowała w Północnej Ameryce, ale spory był też w Chinach i Europie. Przychody dzięki temu urosły o 5 proc. do 10,1 mld dol. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. To przebiło oczekiwania analityków, którzy prognozowali, że sprzedaż wyniesie 9,8 mld dol. - podaje CNBC.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W wieku 59 lat zmarł Maciej Adamkiewicz, polski miliarder, chirurg i wieloletni szef spółki Adamed Pharma. Był n...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Reżyser Francis Ford Coppola sprzedaje kilka cennych przedmiotów ze swojej osobistej kolekcji. Jak podaje magazy...
Moderna poinformowała, że zrezygnuje z dalszych prac nad eksperymentalną szczepionką przeciwko cytomegalowirusow...
Rosję czeka gospodarczy wstrząs po decyzjach USA i UE o nowych sankcjach, a Indie i Chiny ograniczają handel z K...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Platformy internetowe udostępniają MŚP narzędzia, które mogą pomóc w pozyskiwaniu klientów, zwiększeniu sprzedaż...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas