Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.12.2020 07:48 Publikacja: 07.12.2020 07:34
Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman
„W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować" – podał bank.
Problemy z logowaniem do systemu Makler w systemie ING Banku Śląskiego i aplikacji ING Makler Mobile rozpoczęły się już w środę rano, a w czwartek systemy stały się niedostępne dla wszystkich klientów. Bank zapewniał, że nieustannie pracuje nad naprawieniem awarii, ale również przez cały piątek inwestorzy nie mogli zalogować się do swoich rachunków.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Banki wciąż notują bardzo dobre wyniki finansowe, mimo obniżek stóp procentowych. Jednak w środowisku czuć presj...
Sąd Najwyższy w USA nie rozpatrzy apelacji rosyjskiego Sbierbanku o oddalenie pozwu obywateli amerykańskich wobe...
Przed nami jedno z bardziej emocjonujących posiedzeń Rady Polityki Pieniężnej w ostatnim czasie. W prognozach, c...
Citibank, przed wojną Putina jeden z 20 największych pod względem aktywów banków Rosji, kończy działalność w tym...
Chcemy znacznie bardziej „zlokalizować” nasze działania w Polsce, bo widzimy tu popyt. Zatem będą kolejne inwest...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas