Reklama
Rozwiń
Reklama

ING Bank Śląski także nie podzielił zysku

ING Bank Śląski po decyzji Komisji Nadzoru Finansowego o wstrzymaniu dywidend , podobnie jak inni, zdecydował się na pozostawienie części zysku niepodzielonego.

Aktualizacja: 03.04.2020 14:57 Publikacja: 03.04.2020 14:19

ING Bank Śląski także nie podzielił zysku

Foto: Fotorzepa/ Marta Bogacz

Akcjonariusze ING Banku Śląskiego zdecydowali o przeznaczeniu większości z zysku za 2019 rok na kapitał rezerwowy. Z zysku wynoszącego 1,66 mld zł na kapitał rezerwowy trafi 1,15 mld zł, zaś 15 mln zł na pokrycie strat z lat ubiegłych.

Pozostałą część zysku w wysokości 494 mln zł pozostawiono niepodzieloną. To właśnie kwota, którą bank planował przeznaczyć w tym roku na dywidendę (to jedna trzecia zysku, na akcję przypadłoby 3,80 zł, taki sam wskaźnik wypłaty był w 2019 r. co dało 3,50 zł na walor). Dywidendy jednak w tym roku nie będzie, bo z powodu epidemii koronawirusa i nadchodzącego kryzysu gospodarczego Komisja Nadzoru Finansowego zaleciła bankom zatrzymanie całości zysków.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama