Reklama

ING zweryfikuje klienta po zachowaniu

ING Bank Śląski wdrożył weryfikację behawioralną, czyli usługę polegającą na analizie zachowania klienta podczas korzystania z serwisu transakcyjnego.

Publikacja: 22.01.2020 12:11

ING zweryfikuje klienta po zachowaniu

Foto: Bloomberg

Weryfikacja behawioralna analizuje interakcje użytkownika z komputerem lub urządzeniem mobilnym. Chodzi o zachowanie, a konkretnie unikalny sposób poruszania kursorem myszy, jak również dynamikę korzystania z klawiatury. Podczas tej weryfikacji bank nie sprawdza co robi dany użytkownik, ale w jaki sposób to robi. Nie bada więc tego co użytkownik wpisuje na klawiaturze, lecz jak z niej korzysta. Ten zestaw cech pozwala zbudować unikalny, niezwykle trudny do podrobienia profil użytkownika.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Nieuprawnione transakcje w całej Polsce. Santander uspokaja klientów i zwraca pieniądze
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Banki
Miliardowe zyski banków. To ostatni tak dobry kwartał przed podwyżką CIT?
Banki
Rosjanie uciekają z banków przed Putinem. Wracają pończochy i czarny rynek
Banki
Agata Kornhauser-Duda dostała pracę w NBP? Bank centralny dementuje doniesienia
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
BGK kredytuje kolejny afrykański rząd
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama