Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Rybak: Banki walczą o młodych ludzi

Wygoda, łatwość dostępu i funkcjonalność. To jest to, co adresujemy dzisiaj do młodych ludzi - mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

Aktualizacja: 02.09.2016 13:45 Publikacja: 02.09.2016 13:04

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Rybak: Banki walczą o młodych ludzi

Foto: Rzeczpospolita

Banki coraz bardziej doceniają, jak cenni są dla nich również najmłodsi klienci. Ofert skierowanych do młodych ludzi stale przybywa i są one coraz lepiej dostosowane do potrzeb pokolenia Y – osób stale podłączonych z internetem i praktycznie nie rozstających się ze swoim smartfonem. W jaki sposób skutecznie dotrzeć do tzw. millenialsów?

- Docieramy do młodych klientów tymi samymi produktami, co do klientów z innych pokoleń. Różni się natomiast sposób, w jaki klienci z młodszego pokolenia używają produktów finansowych – mówi Wojciech Rybak.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Banki
Nowa strategia mBanku. Cel to większe udziały w rynku i regularne wypłaty dywidendy
Banki
Nieoficjalnie: USA wygrały z Chinami spór o bankierkę Wells Fargo. Wróci do Stanów
Banki
Zła passa banków na GPW: podatki i geopolityka uderzają w wyceny
Reklama
Reklama