Banki coraz bardziej doceniają, jak cenni są dla nich również najmłodsi klienci. Ofert skierowanych do młodych ludzi stale przybywa i są one coraz lepiej dostosowane do potrzeb pokolenia Y – osób stale podłączonych z internetem i praktycznie nie rozstających się ze swoim smartfonem. W jaki sposób skutecznie dotrzeć do tzw. millenialsów?
- Docieramy do młodych klientów tymi samymi produktami, co do klientów z innych pokoleń. Różni się natomiast sposób, w jaki klienci z młodszego pokolenia używają produktów finansowych – mówi Wojciech Rybak.
- Myślę, że kluczem do sukcesu jest łatwość w dostępie do poszczególnych operacji – podkreśla.
Czasy, kiedy studenci w celu odebrania stypendium uczelnianego musieli osobiście wybrać się do banku, wypłacić pieniądze w gotówce i złożyć pokwitowania przy kasie przeminęły już z wiatrem. Teraz dzięki funkcjom takim jak płatności zbliżeniowe czy systemie BLIK klienci mają stały kontakt z bankiem w czasie rzeczywistym, kiedy dokonują dane transakcje. Opcje te cieszą się szczególną popularnością wśród młodych ludzi.