Reklama

Faza ostrego wzrostu i eksperymentu

Klienci chcą wygodnie wybrać towar, błyskawicznie zamówić, szybko zapłacić i jak najszybciej dostać.

Publikacja: 17.07.2019 10:00

Z dosyć dużą regularnością na łamach „Rzeczpospolitej" pojawiają się informacje o kłopotach dużych sieci odzieżowych. Problemy mają nawet ikony tego sektora handlu, a ich przyczynę można określić bardzo krótko: e-commerce. Albo niegdysiejsi giganci wsiedli zbyt późno do tego pociągu, albo zrobili to nieporadnie, albo zadziałał jeszcze inny splot przyczyn, nie wyłączając regulacji prawnych, które zachęciły klientów do robienia tego typu zakupów w sieci. Najbardziej jednak fascynujące jest to, że ów splot przyczyn doprowadził do rozwoju gałęzi e-commerce, która przez lata rozwinąć się nie potrafiła, czyli handlu odzieżą. Swoją drogą ciekawe, jak wyglądać będą losy kolejnego niekoniecznie dynamicznie rozwijającego się obszaru e-handlu, czyli FMCG. Owszem, na pewno będzie to rozwój, ale jaką podąży ścieżką?

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Reklama
Reklama