Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.07.2019 10:25 Publikacja: 17.07.2019 10:25
Foto: AdobeStock
Dostęp głosowy czy wyszukiwanie wizualne to jedne z najgorętszych trendów w e-handlu także w Polsce. Kolejne firmy informują o tego rodzaju wdrożeniach lub już zaoferowały je klientom.
– Wiosną nasi użytkownicy dostali narzędzie, które pozwala wyszukiwać produkty w e-sklepach za pomocą obrazu – mówi rzecznik Ceneo Tomasz Jankowski. – Ceneo Visual Search jest dostępny zarówno w aplikacji na smartfony, jak i w postaci wtyczki do przeglądarki Chrome. Nie tylko wskazuje produkty podobne do tych ze zdjęć, ale też ułatwia poszukiwanie tych, które wyróżniają się dobrą ceną. Jak pokazały pierwsze miesiące, narzędzie zostało bardzo pozytywnie przyjęte przez naszych użytkowników, którzy cenią sobie rozwiązania ułatwiające zakupy w sieci – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas