Reklama
Rozwiń
Reklama

Na co najczęściej skarżą się pacjenci

Rzecznik Praw Pacjenta podsumował swoją działalność w 2021 r. w zakresie zgłoszeń pacjentów i rozpatrywanych spraw. W kolejnym roku pandemii, a także Roku Bezpieczeństwa Pacjenta Biuro Rzecznika zarejestrowało ponad 141 tys. spraw.

Publikacja: 21.03.2022 17:51

Na co najczęściej skarżą się pacjenci

Foto: Adobe Stock

dgk

Pacjenci chętnie korzystali z Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590. Konsultanci z Biura Rzecznika odebrali tą drogą ponad 110 tys. sygnałów. Udzielali dzwoniącym informacji o sposobie postępowania w przypadku konkretnych problemów oraz przyjmowali zgłoszenia dotyczące naruszeń praw pacjenta. Pacjenci szukali też na infolinii rzetelnych informacji o aktualnych wytycznych epidemicznych czy zmianach w organizacji pracy placówek opieki zdrowotnej.

Pomoc lekarska z przeszkodami

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ochrona zdrowia
Wiceminister zdrowia: Nie jestem zwolenniczką limitu zarobków lekarzy
Ochrona zdrowia
Wiedza, inspiracja i wzór
Ochrona zdrowia
Sejmowy pojedynek projektów w sprawie Funduszu Medycznego
Ochrona zdrowia
Dr Maria Libura: Nierówności w ochronie zdrowia mają wpływ na gospodarkę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Ochrona zdrowia
Pracodawcy po Zespole Trójstronnym: Nie ma mowy o dalszych podwyżkach
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama