MSD jest obecna w Polsce od 30 lat. Zbudowaliście przez ten czas mocną pozycję – firmy farmaceutycznej oferującej innowacyjne terapie, przede wszystkim w onkologii, immunologii i chorobach wirusowych oraz infekcjach. Co jest główną siłą MSD?
Naszą siłą jest to, że podążamy za wskazaniami nauki. Chcemy być wiodącą marką biofarmaceutyczną na świecie, opartą na szerokich badaniach naukowych. Dlatego wspieramy społeczność świata nauki i mamy szeroki oraz zróżnicowany zakres działania. Koncentrujemy się na obszarach, które mają największe znaczenie dla ratowania ludzkiego życia i dbania o jego jakość. Dzięki temu coraz więcej pacjentów, także w Polsce, ma dostęp do opieki zdrowotnej poprzez uczestnictwo w programach lekowych i klinicznych oraz partnerskich przedsięwzięciach medycznych. Dzięki szerokiemu spectrum działania jesteśmy aktywni na różnych polach badawczych, nie tylko w onkologii, która jest naszym dominującym obszarem, ale także np. w dziedzinie, w której bardzo niewiele firm jest aktywnych – czyli rozwoju antybiotykoterapii, m.in w badaniach nad HIV.