Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.01.2019 17:46 Publikacja: 03.01.2019 17:46
Foto: Adobe Stock
Dry January, czyli suchy styczeń, to coroczna akcja organizacji charytatywnej Alcohol Change United Kingdom, która zachęca do tego, by po świątecznych i noworocznych szaleństwach przynajmniej przez miesiąc powstrzymać się całkowicie od picia alkoholu. Chociaż Alcohol Change UK działa w Wielkiej Brytanii, to każdego roku tysiące ludzi na całym świecie zobowiązuje się do wzięcia udziału w kampanii Dry January.
Od dawna wiadomo, że regularne picie alkoholu jest jednym z głównych czynników ryzyka raka, chorób wątroby i chorób sercowo-naczyniowych. Co więcej, według ostatnich doniesień naukowych spożywanie etanolu w jakiejkolwiek postaci, a co grosza, w jakiejkolwiek ilości zwiększa ryzyko zachorowania aż na siedem odmian nowotworów złośliwych.
Europejski przemysł farmaceutyczny to sektor globalnie konkurencyjny. Wchodzimy jednak w bardzo wymagający okres...
Konkurencja na świecie się zaostrza. W niektórych obszarach Europa zaczyna tracić pozycję – mówi Oliver Várhelyi...
Powinniśmy jasno zdefiniować, które branże traktujemy jako strategiczne i w których mamy jeszcze realną szansę,...
Osoby ze stwardnieniem rozsianym, które są aktywne zawodowo, mogą skorzystać z prewencji rentowej ZUS, czyli z d...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
– Kiedyś stwardnienie rozsiane kojarzyło się wyłącznie z wózkiem inwalidzkim. Dla wielu osób diagnoza oznaczała...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas