Aktualizacja: 03.01.2019 17:46 Publikacja: 03.01.2019 17:46
Foto: Adobe Stock
Dry January, czyli suchy styczeń, to coroczna akcja organizacji charytatywnej Alcohol Change United Kingdom, która zachęca do tego, by po świątecznych i noworocznych szaleństwach przynajmniej przez miesiąc powstrzymać się całkowicie od picia alkoholu. Chociaż Alcohol Change UK działa w Wielkiej Brytanii, to każdego roku tysiące ludzi na całym świecie zobowiązuje się do wzięcia udziału w kampanii Dry January.
Od dawna wiadomo, że regularne picie alkoholu jest jednym z głównych czynników ryzyka raka, chorób wątroby i chorób sercowo-naczyniowych. Co więcej, według ostatnich doniesień naukowych spożywanie etanolu w jakiejkolwiek postaci, a co grosza, w jakiejkolwiek ilości zwiększa ryzyko zachorowania aż na siedem odmian nowotworów złośliwych.
Tylko w 2024 roku w Polsce przeprowadzono blisko 12 000 amputacji kończyn i aż dwa razy tyle zabiegów usunięcia...
Od maja 2024 r. do kwietnia 2025 r. farmaceuci wystawili 18 736 recept na pigułkę „dzień po” w ramach programu p...
System ochrony zdrowia wymaga reformy – uważają przedsiębiorcy. Trudno jednak o wspólną wizję tego, jak powinny...
Sztuczną inteligencję wykorzystuje 13,2 proc. szpitali oraz 4,1 proc. podmiotów realizujących ambulatoryjne świa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Przesunięcie profilaktyki na szczebel podstawowej opieki zdrowotnej może pomóc w rozwiązaniu problemu niskiego u...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas