Reklama
Rozwiń
Reklama

Politico: Andrzej Duda zmobilizował elektorat kampanią anty-LGBTQ

Andrzej Duda oparł swoją kampanię na połączeniu kontynuacji hojnych programów pomocy socjalnej i ochrony polskich wartości narodowych i chrześcijańskich, atakując tzw. "ideologię LGBT", a także Żydów i Niemców - opisuje wynik drugiej tury wyborów prezydenckich w Polsce portal Politico.

Aktualizacja: 13.07.2020 12:38 Publikacja: 13.07.2020 12:23

Politico: Andrzej Duda zmobilizował elektorat kampanią anty-LGBTQ

Foto: AFP

Po godzinie 8 Państwowa Komisja Wyborcza podała cząstkowe dane po zliczeniu 99,97 proc. głosów. Andrzej Duda zdobył 51,21 proc. głosów i zapewnił sobie reelekcję.

O wyniku wyborów w Polsce informuje portal Politico. "Zwycięstwo Dudy jest zwycięstwem rządzącej nacjonalistycznej partii Prawo i Sprawiedliwość (PiS), która ma teraz otwartą drogę do kontynuowania kontrowersyjnych reform rządów prawa, wolności mediów i aborcji" - przekazano.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama