Reklama

Pawlak wynajmie firmę, by mu pilnowała Internetu

Ludowcy chcą zapłacić specjalistom od marketingu szeptanego za to, żeby o ich kandydacie na prezydenta było w sieci i dużo, i dobrze

Publikacja: 13.05.2010 02:50

Waldemar Pawlak

Waldemar Pawlak

Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki Roman Bosiacki

W prezydenckiej kampanii wyborczej PSL stawia na Internet. Waldemara Pawlaka ma być pełno na blogach, forach i portalach społecznościowych. Ale to nie sam lider PSL będzie dbał o to, by być widocznym i przedstawianym w korzystnym świetle w sieci oraz by internauci słyszeli o nim to, na czym mu szczególnie zależy. Jak ustaliła „Rz”, ludowcy chcą do tego wynająć firmę wyspecjalizowaną w tzw. marketingu szeptanym.

– Toczą się takie rozmowy – potwierdza działacz PSL.

Także wicemarszałek Sejmu Ewa Kierzkowska, która w sztabie Pawlaka odpowiada za sprawy organizacyjne, nie ukrywa, że PSL ma zamiar sięgnąć w kampanii m.in. po taki środek.

– To oczywiste, że będziemy wykorzystywać wszystkie metody, które mogą pomóc naszemu kandydatowi – mówi, ale nie chce zdradzić, w jakim zakresie Pawlak będzie je stosować.

– Pakiet możliwości jest duży. Począwszy od monitoringu, aż po takie sterowanie dyskusją na forach, by zmierzała w kierunku, na jakim zależy klientowi – informuje Anna Ostrowska z jednej z firm PR, która oferuje takie usługi.

Reklama
Reklama

– Internet jest tak obszerny, że nie jest możliwe, by polityk sam był w stanie nad tym zapanować – dodaje Artur Muszkiet z innej firmy zajmującej się marketingiem szeptanym. – Dlatego politycy wynajmują wyspecjalizowane firmy, które pilnują ich reputacji w sieci, inicjują, kontrolują i wpływają na dyskusje, które się w niej toczą.

W zależności od zakresu taka usługa kosztuje miesięcznie od kilku do 20 tys. zł.

W prezydenckiej kampanii wyborczej PSL stawia na Internet. Waldemara Pawlaka ma być pełno na blogach, forach i portalach społecznościowych. Ale to nie sam lider PSL będzie dbał o to, by być widocznym i przedstawianym w korzystnym świetle w sieci oraz by internauci słyszeli o nim to, na czym mu szczególnie zależy. Jak ustaliła „Rz”, ludowcy chcą do tego wynająć firmę wyspecjalizowaną w tzw. marketingu szeptanym.

– Toczą się takie rozmowy – potwierdza działacz PSL.

Reklama
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Wydarzenia
Zrobiłem to dla żołnierzy
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Reklama
Reklama