Reklama
Rozwiń

Kryzys to ryzyko, ale i nowe możliwości

Wskutek kryzysu polskie firmy mogą wejść w nowe relacje handlowe i nowe łańcuchy dostaw – mówi Michał Mrożek, wiceprezes ING Banku Śląskiego.

O handlu z Rosją możemy zapomnieć

Wymianę handlową ze Wschodem trzeba przekierować na inne rynki - mówi Tomasz Ślagórski, wiceprezes KUKE.

ESG realnie kształtuje strategie biznesowe

Podczas tegorocznego ESG wiele miejsca poświęcano kwestiom ochrony środowiska i klimatu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Mówiono także o roli i w...

Przyszłość to technologie i dane

O nowych możliwościach skutecznego dotarcia do klienta z przekazem marketingowym dyskutowali eksperci podczas debaty „Marketing przyszłości”.

Wpływ transformacji energetycznej na biznes górniczy w Polsce

W warunkach wojny na Wschodzie odejście od węgla w Polsce, choć konieczne, może być wolniejsze. Rola polskiego górnictwa staje się wiodąca – twierdzi Tomas...

Handlowcy w obliczu bardzo trudnej rzeczywistości

Zachowania klientów po pandemii dynamicznie się zmieniają. Firmom handlowym w przygotowaniu nowych rynkowych strategii z pomocą przychodzą dane.

Fuzja LOTOSU z Orlenem to wyjście naprzeciw zmianom

Tradycyjny sektor paliw czeka nieuchronna transformacja, wynikająca z globalnych megatrendów, m.in. ochrony klimatu. Wyjście naprzeciw zmianom to szansa fi...

Chcemy być liderem rozwoju OZE

Rynek jest we wczesnej fazie rozwoju, więc jest bardzo dynamiczny, bardzo rozdrobniony, nie wykształciły się na nim jeszcze firmy, które przyjmują pozycję...

Mamy nowy obraz klienta

Wiedza o zwyczajach zakupowych klientów sprzed pandemii jest nieaktualna. Firmy muszą uważnie podążać za zmianami nawyków konsumentów – uważa Jacek Kujawa,...

Zielonych projektów ciągle za mało

Zielona transformacja jest wyzwaniem, od którego nie można uciekać, a na które trzeba odważnie odpowiadać – mówi Wojciech Hann, prezes Banku Ochrony Środow...

Polska wciąż jest atrakcyjna

Zagraniczne firmy działające w naszym kraju oczekują stabilności otoczenia regulacyjnego i poprawy konkurencyjności gospodarki dzięki zielonej transformacji.

Polskie firmy wykorzystują nowe narzędzia ekspansji zagranicznej

Jakie są eksportowe atuty polskich przedsiębiorstw, gdzie jest jeszcze potencjał do wzrostu, zastanawiali się uczestnicy debaty „Polski eksport: jak wykorz...

Koncern multienergetyczny odpowiedzią na wyzwania

Jaki potencjał dla polskiej gospodarki może nieść za sobą połączenie Grupy LOTOS z PKN Orlen?

Przemysł 4.0 to szansa na skok cywilizacyjny

Nie jesteśmy najbardziej atrakcyjnym rynkiem na świecie, w związku z tym musimy myśleć mądrze, przewidywać niektóre rzeczy – uważa Artur Pollak, prezes APA...

Nasz cel to specjalistyczne, wysokomarżowe produkty

Inwestujemy najwięcej w historii, chcemy poruszać się w górę łańcucha wartości. Jednocześnie realizujemy ambitną strategię transformacji energetycznej – mó...

Polski Ład stworzy nowe problemy

Nie ma powrotu do świata sprzed pandemii – uważa Jerzy Buzek, były premier i szef europarlamentu.

Jak odbudować gospodarkę po pandemii

Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach zostanie ogłoszonych wiele ciekawych projektów, raportów i różnych inicjatyw naszych partnerów –...

Ponad sto debat o najważniejszych zagadnieniach gospodarczych

Po pandemii najważniejszy będzie człowiek. Jak do nowej rzeczywistości dostosuje się biznes? Odpowiedzi na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.

Musimy stawiać na rozwój kolei

Cele zawarte w Zielonym Ładzie z grudnia 2019 r. są jasne. Kolej musi zwiększyć swoje możliwości. Zarówno w przewozie pasażerów jak i towarów - mówił podcz...

Kluczem do sukcesu okazała się sprawna logistyka

Decyzja o rozwoju naszej sieci logistycznej w Polsce,ale również poza granicami, w trakcie pandemii pozwoliła nam bardzo dynamicznie zareagować i istotnie...