Reklama

Zielony Ład obejmie również morza i oceany całego świata

Europejski Zielony Ład w końcu obejmie swoim zasięgiem transport morski. To oczywiście oznacza dla globalnej żeglugi nowe reguły gry i olbrzymie wydatki. Paradoksalnie, to także wielka szansa dla polskich stoczni.

Aktualizacja: 04.06.2020 07:18 Publikacja: 04.06.2020 00:01

Promy klasy „Spirit 2” (Spirit of British Columbia i Spirit of Vancouver Island) armatora BC Ferries

Promy klasy „Spirit 2” (Spirit of British Columbia i Spirit of Vancouver Island) armatora BC Ferries – największego przewoźnika promowego w Ameryce Północnej. Oba przeszły kompleksową przebudowę w gdańskiej stoczni Remontowa SA.

Foto: BC Ferries

– Europejskie morskie firmy transportowe są siłą przewodnią branży na globalną skalę. Poprzez innowacje i ich zastosowanie pokażemy reszcie świata, że transport morski może być zarówno wysoce konkurencyjny, jak i zmierzać do bezemisyjności – oświadczył Martin Dorsman, sekretarz generalny Stowarzyszenia Armatorów Wspólnoty Europejskiej (ECSA), wkrótce po publikacji szczegółów projektowanego przez Komisję Europejską Zielonego Ładu.

Czytaj także: Zielony ład filarem odbudowy UE

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Wydarzenia Gospodarcze
Kosmos jako narzędzie bezpieczeństwa i odporności systemowej
Wydarzenia Gospodarcze
Kongres Nowej Mobilności 2025 – wpływowi eksperci, kluczowe wyzwania i wiedza z pierwszej ręki
Wydarzenia Gospodarcze
OHP – pokaz umiejętności i smaków
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Wydarzenia Gospodarcze
Troska o pacjentów = troska o planetę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama