Reklama
Rozwiń

Zielony Ład obejmie również morza i oceany całego świata

Europejski Zielony Ład w końcu obejmie swoim zasięgiem transport morski. To oczywiście oznacza dla globalnej żeglugi nowe reguły gry i olbrzymie wydatki. Paradoksalnie, to także wielka szansa dla polskich stoczni.

Aktualizacja: 04.06.2020 07:18 Publikacja: 04.06.2020 00:01

Promy klasy „Spirit 2” (Spirit of British Columbia i Spirit of Vancouver Island) armatora BC Ferries

Promy klasy „Spirit 2” (Spirit of British Columbia i Spirit of Vancouver Island) armatora BC Ferries – największego przewoźnika promowego w Ameryce Północnej. Oba przeszły kompleksową przebudowę w gdańskiej stoczni Remontowa SA.

Foto: BC Ferries

– Europejskie morskie firmy transportowe są siłą przewodnią branży na globalną skalę. Poprzez innowacje i ich zastosowanie pokażemy reszcie świata, że transport morski może być zarówno wysoce konkurencyjny, jak i zmierzać do bezemisyjności – oświadczył Martin Dorsman, sekretarz generalny Stowarzyszenia Armatorów Wspólnoty Europejskiej (ECSA), wkrótce po publikacji szczegółów projektowanego przez Komisję Europejską Zielonego Ładu.

Czytaj także: Zielony ład filarem odbudowy UE

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Wydarzenia Gospodarcze
Gaz może dać nam bezpieczeństwo
Wydarzenia Gospodarcze
Ubezpieczyciele muszą chronić przed cyberatakami