Aktualizacja: 19.03.2019 19:00 Publikacja: 19.03.2019 19:00
Za pojęciem Eco Aware kryje się nie tylko linia ubrań, ale szereg innych działań, które są odpowiedzią na wyzwania w zakresie ochrony środowiska.
Foto: materiały prasowe
Branża odzieżowa skupia tak wiele różnych obszarów – sztukę, produkcję, logistykę, handel – że tylko przez pryzmat tego jednego sektora możemy dostrzec całą paletę wyzwań stojących przed współczesną gospodarką. To bardzo dobry punkt obserwacji i źródło wiedzy na temat zrównoważonego rozwoju. Nie tylko dla firm, ale także dla konsumentów.
Jeśli kupujemy odzież raz w miesiącu lub częściej – jak blisko połowa Polaków wg raportu KPMG „Rynek mody w Polsce" – w zasadzie decydujemy o kształcie przyszłych kolekcji. Jeśli na Instagramie polubimy sukienkę z brokatem, a inni zareagują podobnie – wspólnie decydujemy o tym, że takich ubrań będzie na rynku więcej. Być może nie każdy wie, że brokat łatwo się odkleja od ubrań i podczas prania dostaje się do wody. Dlatego taka sukienka może być modna, ale na pewno nie będzie ekologiczna. W przypadku branży odzieżowej tak prosty mechanizm jak reakcja w social mediach ma duży potencjał i może zadecydować o modzie na ekologię. Tylko skąd klient ma wiedzieć, co jest „zielone"?
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas