Aktualizacja: 19.03.2019 19:00 Publikacja: 19.03.2019 19:00
Okazało się, że mieli rację – w podsumowaniach raportów opublikowanych w 2018 r. dominują pozytywne oceny. Swoją drogą trudno się dziwić, że spółki całkiem dobrze poradziły sobie z nowym obowiązkiem – rozszerzone raportowanie niefinansowe było jedną z niewielu regulacji, której wprowadzenie poprzedzono tak dobrze zorganizowaną i skoordynowaną kampanią informacyjno-edukacyjną.
Spółki miały więc solidne wsparcie doradcze. Co prawda nie rozwiązało ono wszystkich problemów z przygotowaniem raportów, zwłaszcza w firmach, gdzie CSR był dotychczas tylko jednym z elementów aktywności piarowo-marketingowej. One nie bardzo miały co opisywać. Z czasem będą musiały to podejście zmienić. Bo zmienia się świat i nasze nastawienie jako konsumentów, pracowników czy inwestorów, którzy widzą, że informacje niefinansowe wpływają na wyceny firm. Tę zmianę pokazują też badania społeczne. Już prawie sześciu na dziesięciu Polaków deklaruje, że unika kupowania produktów firm, które mają negatywny wpływ na społeczeństwo lub środowisko naturalne. Podobna grupa ankietowanych pracowników zapewnia, że zwraca uwagę na przestrzeganie przez firmy zasad CSR.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas