Aktualizacja: 19.03.2019 19:27 Publikacja: 19.03.2019 19:27
Obowiązek raportowania przyczynił się do wzrostu transparentności działań firm, także tych, które dotąd nie przywiązywały wagi do raportowania informacji niefinansowych
Foto: AdobeStock
Gdy pojawiły się pierwsze informacje na temat dyrektywy, nie brakowało optymistycznych głosów. Eksperci CSR mieli nadzieję, że nowe obowiązki nałożone na duże firmy zaliczane do grona jednostek zainteresowania publicznego przyczynią się do większej liczby raportów społecznych i ich popularyzacji na polskim ryku. Zresztą cele przyświecające dyrektywie były podobne jak te przypisywane właśnie CSR-owym raportom firm, czyli zwiększenie transparentności w obszarze społecznej i środowiskowej działalności przedsiębiorstwa i umożliwienie porównywania danych w tym zakresie, wreszcie – poznania planów przedsiębiorstwa na przyszłość.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas