Reklama

Nowe możliwości, lepsza współpraca

Wygodniejsza i skuteczniejsza współpraca między wydawnictwami a firmami, które reklamują się w prasie i w internecie, szereg narzędzi ułatwiających codzienną pracę obu stronom - za pomocą portalu mediascaner.pl można prowadzić kampanie reklamowe, zdobywać nowych klientów, kupić lub sprzedać reklamę.

Publikacja: 08.03.2015 23:01

Nowe możliwości, lepsza współpraca

Foto: mediascaner

Portal ułatwia codzienną pracę handlowcom oraz wydawnictwom: oferuje aplikacje umożliwiające tworzenie i realizowanie kampanii, łatwy kontakt z użytkownikami. Oprócz tego zawiera skatalogowaną bazę wydawców i tytułów wraz z ich danymi sprzedażowymi, kontaktami, dzięki czemu dana firma zainteresowana reklamą, może sobie wyszukać takie nośniki w prasie i internecie, jakie najbardziej pasują do jej produktu.

Wspólnie ustalają strategię

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Od taksówkarza Yellow Cab do komisarza transportu Nowego Jorku: Ydanis Rodriguez wystąpi w Katowicach na KNM 2025
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Wydarzenia Gospodarcze
Kosmos jako narzędzie bezpieczeństwa i odporności systemowej
Reklama
Reklama