Nie ma odwrotu od odpowiedzialności

Wszystkim przedsiębiorcom i menedżerom, którzy liczą na powrót do dawnej „normalności”, nasz tegoroczny raport „Biznes odpowiedzialny w Polsce” nie przynos...

Najważniejsze to dostrzegać ludzi

Po wybuchu pandemii firmy stanęły przed ogromnym wyzwaniem, jakim była konieczność natychmiastowej reorganizacji systemu pracy.

Korporacje nie mogą bezkarnie szkodzić ludziom i planecie!

Parlament Europejski toruje drogę nowemu prawu Unii, wymagającemu od przedsiębiorstw uwzględniania w ramach swoich łańcuchów wartości przestrzegania praw c...

Konsumenci chcą od firm zmian i wiedzą, jak działać

Presja na nowe zasady, aby ograniczać negatywny wpływ na środowisko naturalne, ale też klientów i pracowników, jest coraz bardziej zauważalna. Firmy także...

Inwestycje z ludzką twarzą

ESG w krajach Europy Zachodniej jest trendem inwestycyjnym już od kilkunastu lat. W Polsce zyskuje popularność.

Biznes na dłuższą metę

Jakie są perspektywy dla raportowania niefinansowego w Polsce?

Inwestorzy chcą uniknąć ryzyk ESG

Rośnie świadomość zagrożeń związanych ze środowiskiem naturalnym, kwestiami społecznymi i ładem korporacyjnym.

Dbamy o wspólną przyszłość

Pandemia postawiła przed wszystkimi, w tym przed firmami wiele wyzwań. Bardzo szybko potrzebne były niestandardowe działania.

Czas solidarnej odpowiedzialności

Biznes dawno już przestał pełnić rolę typowo ekonomiczną w społeczeństwie. Rzucił zdecydowanie nowe światło na aspekt społecznej odpowiedzialności.

CIECH: chemia dla zrównoważonego świata

Grupa CIECH realizuje ambitną politykę odpowiedzialności społecznej w swojej działalności biznesowej.

Reklama
Reklama

Inwestycje receptą na siłę i odporność sektora farmaceutycznego

Pandemia jak w soczewce skupiła problemy gospodarek państw całego świata.

Restauracje nie były bierną ofiarą zamykania gospodarki

Lockdowny spowodowały, że w 2020 r. rynek skurczył się o 15 proc. Firmy próbują się bronić przed plajtą dostawami potraw do domów i biur. I nieźle im to wy...

Raty online zwiększają sprzedaż w e-commerce

Zyskująca na popularności w internecie metoda płatności na raty zwiększa możliwości zakupowe konsumentów, jednocześnie wspierając zwyżki sprzedaży w e-skle...

Opowiedzieli nam swoje historie

Jak polski biznes funkcjonował w czasie pandemii? Mamy oczywiście całkiem nieźle wyglądające statystyki, urzędowy optymizm rządzących, a z drugiej strony –...

Od krioterapii do ratowania świata przed pandemią

Firma CRYO Cargo z Wrocławia buduje prototyp kontenerowej zamrażarki z ultraniskimi temperaturami dla przewozu szczepionek. W jednym zmieści się aż 500 tys...

Na początku było groźnie

W branży TSL największy skutek pandemii to ograniczenie inwestycji, które dotknęło aż 55,6 proc. badanych przez „Rzeczpospolitą" przedsiębiorstw.

E-sklepy umiały wykorzystać popyt

Sprzedaż online rosła dwucyfrowo od lat, ale zamknięcie na długie miesiące wielu sklepów stacjonarnych spowodowało, że rynek rósł nawet o ponad 30 proc.

Dziś patrzymy na perspektywy gospodarki bardzo pozytywnie

Już teraz widać, że w porównaniu z kryzysem z lat 2008/2009 powracamy do normalności w dużo szybszym tempie – mówi Grzegorz Piechowiak, współzałożyciel fir...

Był horror, trwa lizanie ran

O roku 2020 branża turystyczna w Polsce chciałaby jak najszybciej zapomnieć. Rok 2021 zaczął się fatalnie.

„Niemożliwy jest powrót do stanu sprzed Covid-19”

„Rzeczpospolita" przepytała 250 przedsiębiorców, jak poradzili sobie w okresie pandemii. Spora część walczyła o przeżycie, niewielka miała się dobrze.

Reklama
Reklama