Reklama
Rozwiń
Reklama

Kancelaria CMS doradzała przy sprzedaży budynku biurowego WFC

Kancelaria CMS doradzała Allianz Real Estate oraz Curzon Capital Partners III, L.P. (CCP III), funduszowi zarządzanemu przez Tristan Capital Partners przy sprzedaży budynku biurowego Warsaw Financial Center na rzecz CPI Property Group, czeskiego inwestora na rynku nieruchomości.

Publikacja: 18.12.2019 15:08

Kancelaria CMS doradzała przy sprzedaży budynku biurowego WFC

Foto: Adobe Stock

Budynek pozostawał w rękach Allianz Real Estate, spółki działającej w sektorze nieruchomości w imieniu spółek Allianz Group, oraz Curzon Capital Partners III, L.P. (CCP III) zarządzanej przez Tristan Capital Partners (londyńskiej firmy inwestującej na rynku nieruchomościowym), od 2012 r. kiedy został nabyty od spółek CA Immo oraz Pramerica.

Warsaw Financial Center, 36-piętrowy budynek biurowy położony w ścisłym centrum Warszawy, jest obecnie w 99% wynajęty. Budynek posiada certyfikat LEED 'Gold'.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama