Aktualizacja: 24.11.2017 09:37 Publikacja: 24.11.2017 09:37
Foto: 123RF
Dotychczasowy zakres prac CMS przy tej transakcji obejmował przede wszystkim przeprowadzenie badania prawnego due diligence, negocjacje umowy inwestycyjnej oraz przygotowanie dokumentacji związanej z przeprowadzeniem wezwania na akcje Emperii. Podpisanie umowy kończy rozpoczęty w maju 2017 r. przez Emperię proces wyboru inwestora strategicznego.
„Po transakcji sprzedaży sieci sklepów Żabka a następnie sprzedaży sieci sklepów Mila, nabycie Emperii (będącej właścicielem sieci sklepów Stokrotka) jest kolejną transakcją w segmencie handlu detalicznego ogłoszoną w tym roku kalendarzowym, przy której doradzała kancelaria CMS. Potwierdza to wiodącą pozycję CMS w dziedzinie fuzji i przejęć w Polsce, szczególnie w tym sektorze" – podkreślił Jakub Marcinkowski, partner odpowiedzialny za transakcję z ramienia kancelarii CMS. W ocenie Jakuba Marcinkowskiego rozdrobniony rynek handlu detalicznego w Polsce będzie nieuchronnie podlegał dalszej konsolidacji.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas